07 червня 2022р
Тема: Навчальний проект "Смітити не можна, переробляти!".
Пропоную переглянути приклади та створити свій.
Приклади: 1) https://youtu.be/mOQvHJYi1Lg
2)https://youtu.be/M2ahwJywJxc
3)https://youtu.be/5Pf_Kebsd4A
4)https://youtu.be/6KLpHKz_A7k
У підручнику стор.216-217.
06 червня 2022р
Тема: Практичне заняття. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості.
Пропоную переглянути приклади учнів і аналогічним чином створити свій приклад та присилати вайбером свою роботу.
Відповісти на питання тесту "Людина на планеті Земля".
Приклади: 1)https://youtu.be/RLFE81W6CGw
2) https://youtu.be/VsROHEbil0k
3)https://youtu.be/4UM5vHMaelQ
4)https://youtu.be/q8oxvPQWJYk
31 травня 2022р
Тема:Охорона природи. Червона книга України. Заповідники, заказники та національні парки і їхнє значення для збереження природи Землі.
Завдання: опрацювати параграф 47,48 переглянути відео та відповісти на питання у робочому зошиті на стор. 90-93.
30 травня 2022р
Тема: Зміни в природі, що виникають внаслідок природних чинників та діяльності людини.Екологічні проблеми та їх вирішення.
Завдання:Опрацювати параграф 46.
1)Зміни в природі, що виникають внаслідок природних чинників та діяльності людини. Дайте відповіді на питання та переглянути відео
2)Екологічні проблеми та їх вирішення. Переглянути відео та накреслити і заповнити таблицю у зошиті з відео або заповнити табл у зошиті на стор.87-89.
24 травня 2022р, вівторок
Тема:Людина на планеті Земля. Людина — частина природи.
Зв’язок людини з природою.
Завдання: переглянути відео, повторити параграф §45, та виконати завдання у зошиті ст 85-87.
23 травня 2022р, понеділок
Тема: Людина на планеті Земля. Людина — частина природи.
Зв’язок людини з природою.
Завдання: опрацювати параграф §45, переглянути відео, та відповісти на питання тесту
10 травня 2022р, вівторок
Тема:Екосистеми
Пропоную переглянути відео:
Завдання:опрацювати параграф 44. Виконати навчальний проект"Вирощування найвищої бобової рослини"( можна взяти насіння огірків) У зошиті відповісти на питання стор.8016 травня 2022р
Тема: Рослинний і тваринний світ своєї місцевості.
Завдання: опрацювати параграф 44.У зошиті з друкованою основою виконати завдання на стор. 83.
17 травня 2022р
Узагальнення знань з теми:"Планета Земля як середовище життя організмів"
Завдання: пройти тест
02 травня 2022р.
Тема:Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами.Співіснування організмів.
1) переглянути відео:
25 квітня 2022р
Тема:Водне середовище життя та наземно-повітряне.
Переглянути відео та виконати завдання з відео. Опрацювати параграф 41, повторити параграф 40. Виконати завдання у зошиті з друкованою основою(наземно-повітряне та водне середовище).
26 квітня 2022р
Тема:Ґрунтове середовище життя.
18квітня 2022р
Тема: Водне середовище.
Завдання.
1) переглянути відео:
19 квітня.
Тема: Наземно-повітряне середовище.
Завдання.
1)переглянути відео:
11 квітня 2022року
Тема. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.
Пропоную переглянути відео:
Завдання. Опрацювати §39, виконати вправу 6 стор.172.
12 квітня 2022рік
Тема. Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них.
Пропоную переглянути відео:
(Природознавство 5 клас. Робочий зошит (Укр) Янкавець О.О., Дубчак О.Д., Ільченко Г.В., Сороколіта І.М. Ранок )
04 - 05квітня 2022року
Тема:Різноманітність організмів. Умови життя на планеті Земля.
Переглянути відео:
1)Різноманітність організмів:
Рослини, Тварини, Гриби, Бактерії.
2).Умови життя на планеті Земля.
Завдання: заповнити таблицю з відео.Опрацювати параграф 38. У зошиті з друковаю основою відповісти на питання ст 62 до пристосувань організмів.
28 березня 2022року. Природознавство.
Тема. Різноманітність організмів: гриби і бактерії.
Переглянути відео:
21 березня 2022року
Тема. Планета Земля як середовище життя організмів
Організм і його властивості.
Переглянути відео: організм і його властивості:
Завдання: 1) виконати завдання з відео письмово у зошиті.
2)Опрацювати§33. Виконати самостійну доботу до цієї теми у друкованому зошиті.
22 березня 2022року.
Переглянути відео:клітинна будова організмів.
Завдання: 1) виконати завдання з відео письмово у зошиті.
2)Опрацювати34.
3)Виконати дослід на стор.151(замість квасолі можна взяти будь-яке інше насіння).
14 березня 2022року
Тема : Вода на Землі. Властивості води.
Вода — єдина речовина на Землі, яка
зустрічається у трьох агрегатних станах: твердому, рідкому та газоподібному. За
нормальних умов, температура замерзання чистої води дорівнює 0 градусів
Цельсія, а кипіння – відповідно 100 градусів Цельсія, що покладено в основу
температурної шкали Цельсія.
Вода здатна зберігати велику кількість
теплової енергії. Океани, моря і озера – це гігантські накопичувачі тепла. Така
особливість води істотно впливає на клімат районів, близьких до великих водних
об’єктів, перш за все морів та океанів. Завдяки цій властивості вода широко
використовується як теплоносій в техніці і побуті для охолодження або
підігріву.
Для
чистої води характерні прозорість, відсутність смаку, кольору, запаху. Природна
вода завжди містить різні домішки: розчинені речовини у вигляді йонів, нерозчинені
сполуки – у вигляді суспензії.
Вживання недоброякісної питної води негативно впливає
на здоров'я людини. Це може відбуватися як при вживанні води для пиття і
приготування їжі, так і при купанні та плаванні, заняттях водними видами спорту
в такій воді. Природна вода може стати причиною ряду захворювань, викликаних
нестачею або надлишком у ній окремих хімічних елементів і сполук (йод, фтор,
марганець, магній та ін.). Вода річок та інших відкритих водойм може негативно
вплинути на здоров'я людини, якщо забруднена речовинами, що потрапили до неї з
промисловими, побутовими, сільськогосподарськими викидами, недостатньо очищена і
знезаражена. З водою можуть передаватися різноманітні інфекційні захворювання (вірусний
гепатит А, ротовірусна інфекція, черевний тиф, паратифи, дизентерія та
інші кишкові інфекції), а також яйця гельмінтів, збудники протозойних
захворювань. Патогенні збудники можуть потрапляти у воду з різними нечистотами
та відходами, тому безпека води в епідемічному плані є однією з головних вимог. Від якості води, яку ми п’ємо,
залежить і стан нашого здоров’я, якість нашого життя.
Вода варта того, щоб
ми цікавились, що ми п’ємо і зробили все можливе, щоб ця вода була чистою,
фізіологічно повноцінною та відповідала діючим вимогам державних
санітарних правил.
Потрібно просто зрозуміти, що вода – це одне з найбільших багатств, вічна цінність, до якої ми повинні відноситися з великою повагою, не завдаючи їй шкоди та пильно оберігаючи.
Переглянути відео:
Домашнє завдання: 1)заповнити таблицю, яка запропонована у відео - завдання виконати у зошиті.
2) розглянути схему «Колообіг води у природі» та підпишіть її частини.
3) опрацювати параграфи 31 та 32.Усно відповідати на питання після параграфів.
4) під керівництвом батьків можна виконати дослід на сторінці: 134. Тільки з батьками!
Виконану у зошиті роботу надіслати вайбером.
Немає коментарів:
Дописати коментар