Сторінки

5 клас Природознавство. 14 березня 2022 року. ІІ семестр.

07 червня 2022р

Тема: Навчальний проект "Смітити не можна, переробляти!".

Пропоную переглянути приклади та створити свій.

Приклади: 1) https://youtu.be/mOQvHJYi1Lg

2)https://youtu.be/M2ahwJywJxc

3)https://youtu.be/5Pf_Kebsd4A

4)https://youtu.be/6KLpHKz_A7k

У підручнику стор.216-217.


06 червня 2022р 

Тема: Практичне заняття. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості.

Пропоную переглянути приклади учнів і аналогічним чином створити свій приклад та присилати вайбером свою роботу.

Відповісти на питання тесту "Людина на планеті Земля".

Приклади: 1)https://youtu.be/RLFE81W6CGw

                             2) https://youtu.be/VsROHEbil0k

                            3)https://youtu.be/4UM5vHMaelQ

                             4)https://youtu.be/q8oxvPQWJYk



31 травня 2022р

Тема:Охорона природи. Червона книга України. Заповідники, заказники та національні парки і їхнє значення для збереження природи Землі.

Завдання: опрацювати параграф 47,48 переглянути відео   та відповісти на питання у робочому зошиті на стор. 90-93.


30 травня 2022р

Тема: Зміни в природі, що виникають внаслідок природних чинників та діяльності людини.Екологічні проблеми та їх вирішення.

Завдання:Опрацювати параграф 46.

1)Зміни в природі, що виникають внаслідок природних чинників та діяльності людини. Дайте відповіді на питання  та переглянути відео 

2)Екологічні проблеми та їх вирішення. Переглянути відео та накреслити  і заповнити таблицю у зошиті з відео або заповнити табл у зошиті на стор.87-89. 




24 травня 2022р, вівторок

Тема:Людина на планеті Земля. Людина  частина природи.

Зв’язок людини з природою. 

Завдання: переглянути відео, повторити параграф §45, та виконати завдання у зошиті ст 85-87.



23 травня 2022р, понеділок

Тема: Людина на планеті Земля. Людина частина природи.

Зв’язок людини з природою. 

Завдання: опрацювати параграф §45, переглянути відео, та відповісти на питання тесту



10 травня 2022р, вівторок

Тема:Екосистеми

Пропоную переглянути відео:

Завдання:опрацювати параграф 44. Виконати навчальний проект"Вирощування найвищої бобової рослини"( можна взяти насіння огірків) У зошиті відповісти на питання стор.80


16 травня 2022р

Тема: Рослинний і тваринний світ своєї місцевості.

Завдання: опрацювати параграф 44.У зошиті з друкованою основою виконати завдання на стор. 83.


17 травня 2022р

Узагальнення знань з теми:"Планета Земля як середовище життя організмів"

Завдання: пройти тест


02 травня 2022р.

Тема:Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами.Співіснування організмів.

1) переглянути відео:

2) Виконати завдання з відео, опрацювати параграф 43. У друкованому робочому зошиті виконати вправи на сторінках 77-78.


03травня 2022р 
Тема: Угруповання організмів.
Завдання.
1) переглянути відео:
2)опрацювати параграф 43. У друкованому робочому зошиті виконати вправи на сторінках 78-80.


25 квітня 2022р

Тема:Водне середовище життя та наземно-повітряне.

Переглянути відео та  виконати завдання з відео. Опрацювати параграф 41, повторити параграф 40. Виконати завдання у зошиті з друкованою основою(наземно-повітряне та водне середовище).

Додатково:  Водне середовище


26 квітня 2022р

Тема:Ґрунтове середовище життя.

Ґрунтове середовище життя:

Опрацювати параграф 42. Пропоную виконати тест (Результат сфотографувати та відправити вайбером, проходите один раз, тому будьте уважними)

18квітня 2022р

Тема: Водне середовище.

Завдання.

1) переглянути відео:

2)опрацювати параграф 41 та дати відповіді на питання у зошиті до цієї теми.

19 квітня.

Тема: Наземно-повітряне середовище.

Завдання.

1)переглянути відео:

2)опрацювати параграф 40 та дати відповіді на питання у зошиті до цієї теми.


11 квітня 2022року

Тема. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. 

Пропоную переглянути відео:

Завдання. Опрацювати §39, виконати вправу 6 стор.172.


12 квітня 2022рік

Тема. Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них.

Пропоную переглянути відео:

Завдання: повторити параграф 39, виконати завдання самостійної роботи у зошиті з відповідної теми.

(Природознавство 5 клас. Робочий зошит (Укр) Янкавець О.О., Дубчак О.Д., Ільченко Г.В., Сороколіта І.М. Ранок )

04 - 05квітня 2022року

Тема:Різноманітність організмів. Умови життя на планеті Земля.  

Переглянути відео:

1)Різноманітність організмів:

Рослини, Тварини, Гриби, Бактерії.


2).Умови життя на планеті Земля.
Завдання: заповнити таблицю з відео.Опрацювати параграф 38. У зошиті з друковаю основою відповісти на питання ст 62 до пристосувань організмів.


28 березня 2022року.    Природознавство.

Тема. Різноманітність організмів: гриби і бактерії.

Переглянути відео:

Опрацювати параграф: 35. Відповісти на питання 6 стор. 156 письмово у зошиті(таблицю заповнити).

29 березня 2022рік.
Тема: Отруйні рослини, тварини, гриби.
Переглянути відео:
Опрацювати параграф 36.
Відповісти на питання у зошиті з друкованою основою 




 21 березня 2022року  

 Тема.        Планета Земля як середовище життя організмів

Організм і його властивості.

Переглянути відео: організм і його властивості:

Завдання: 1) виконати завдання з відео письмово у зошиті.

2)Опрацювати§33. Виконати самостійну доботу до цієї теми у друкованому зошиті.

22 березня 2022року.

Тема:Клітинна будова організмів.

Переглянути відео:клітинна будова організмів.


Завдання: 1) виконати завдання з відео письмово у зошиті.

2)Опрацювати34. 

3)Виконати дослід на стор.151(замість квасолі можна взяти будь-яке інше насіння).


14 березня 2022року 

Тема : Вода на Землі. Властивості води.

Вода — єдина речовина на Землі, яка зустрічається у трьох агрегатних станах: твердому, рідкому та газоподібному. За нормальних умов, температура замерзання чистої води дорівнює 0 градусів Цельсія, а кипіння – відповідно 100 градусів Цельсія, що покладено в основу температурної шкали Цельсія.

Вода здатна зберігати велику кількість теплової енергії. Океани, моря і озера – це гігантські накопичувачі тепла. Така особливість води істотно впливає на клімат районів, близьких до великих водних об’єктів, перш за все морів та океанів. Завдяки цій властивості вода широко використовується як теплоносій в техніці і побуті для охолодження або підігріву. 

Для чистої води характерні прозорість, відсутність смаку, кольору, запаху. Природна вода завжди містить різні домішки: розчинені речовини у вигляді йонів, нерозчинені сполуки – у вигляді суспензії.

Вживання недоброякісної питної води негативно впливає на здоров'я людини. Це може відбуватися як при вживанні води для пиття і приготування їжі, так і при купанні та плаванні, заняттях водними видами спорту в такій воді. Природна вода може стати причиною ряду захворювань, викликаних нестачею або надлишком у ній окремих хімічних елементів і сполук (йод, фтор, марганець, магній та ін.). Вода річок та інших відкритих водойм може негативно вплинути на здоров'я людини, якщо забруднена речовинами, що потрапили до неї з промисловими, побутовими, сільськогосподарськими викидами, недостатньо очищена і знезаражена. З водою можуть передаватися різноманітні інфекційні захворювання (вірусний гепатит А, ротовірусна інфекція, черевний тиф, паратифи, дизентерія та інші кишкові інфекції), а також яйця гельмінтів, збудники протозойних захворювань. Патогенні збудники можуть потрапляти у воду з різними нечистотами та відходами, тому безпека води в епідемічному плані є однією з головних вимог. Від якості води, яку ми п’ємо, залежить і стан нашого здоров’я, якість нашого життя.

 Вода варта того, щоб ми цікавились, що ми п’ємо і зробили все можливе, щоб ця вода була чистою, фізіологічно повноцінною та відповідала діючим  вимогам державних санітарних правил.

Потрібно просто зрозуміти, що вода – це одне з найбільших багатств, вічна цінність, до якої ми повинні відноситися з великою повагою, не завдаючи їй шкоди та пильно оберігаючи.

Переглянути відео:

Домашнє завдання: 1)заповнити таблицю, яка запропонована у відео - завдання виконати у зошиті.  

2) розглянути схему «Колообіг води у природі» та підпишіть її частини.

3) опрацювати параграфи 31 та 32.Усно відповідати на питання після параграфів.

4) під керівництвом батьків можна виконати дослід на сторінці: 134. Тільки  з батьками!

Виконану у зошиті роботу надіслати вайбером.


15 березня 2022рік
Узагальнення теми:"Земля як планета"
Завдання: відповісти на питання на сторінці138-139. (письмово у зошиті) Повторити параграфи 21-32. Фотографуємо роботу і відправляємо вайбером.




Немає коментарів:

Дописати коментар