Сторінки

8КЛ. БІОЛОГІЯ індивідуально 2022р

10 червня 2022р

Узагальнення знань. Цілісність організму людини.

Завдання: опрацювати §69-§70 та відповісти на питання

Переглянути відео:



03 червня 2022р

Лімітуючі фактори навколишнього середовища. Стрес.

Принципи фізіологічної регуляції в екстремальних умовах.  Адаптація та акліматизація.

Виживання за екстремальних умов.

Завдання: опрацювати §66-§68 та відповісти на питання


27 травня 2022р

Тема.Лімітуючі фактори навколишнього середовища. Стрес.

Пропоную переглянути відео

Відповісти на питання тесту

Домашнє завдання: опрацювати §66, §67


20 травня 2022р

Тема.Постембріональний розвиток.Репродуктивне здоровя. Проблеми репродуктивної системи

Пропоную переглянути відео: 

1) Постембріональний розвиток людини

Відповісти на питання тесту
Домашнє завдання: опрацювати §64, §65


13 травня 2022р

Тема.Запліднення й визначення статі. Спадковість і спадкові захворювання.  Вагітність. Ембріональний розвиток.

Завдання: пропоную переглянути відео:

Або ще відео 
Опрацювати параграфи 
§62, §63. Пройти тест:Вагітність. Ембріональний розвиток



06 травня 2022р.

Тема:"Будова репродуктивних систем. Статеві клітини. Менструальний цикл."

Пропоную переглянути відео:

А також:

      Гаметогенез. Статеві клітини. Запліднення

Завдання: опрацювати параграфи 60,61 відповісти на питаннятесту


13 травня 2022р

Тема:Запліднення й визначення статі. Спадковість і спадкові захворювання. Вагітність. Ембріональний розвиток.

Переглянути відео:Менструальний цикл. Вагітність. Ембріональний розвиток 

а також Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування. Сучасні методи генетичних досліджень 

або

Опрацювати параграфи:§62, §63 та відповісти на питання на сторінках 151, 153.


29 квітня 2022р

Тема.Інфекційні захворювання та їх профілактика.

Переглянути відео:

Опрацювати §58, відповісти на питання


22.04. 2022р

Тема.Взаємодія регуляторних систем. Імунітет. Імунна система. Алергії.

Переглянути відео:Регуляторні системи організму людини

Імунна система. Імунітет. або відео:

Завдання: Опрацювати параграфи:§56. Відповісти на питання  на стор.137,139. Опрацювати §57, виконати завдання - відповісти на питання тесту.


15 квітня 2022р

Тема:Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція. Гуморальна регуляція.  Гормони. Ендокринна система.

1) переглянути відео:

2) переглянути наступне відео:

3)опрацювати параграфи:§53,§54,§55. Відповісти на питання на стор.133  і  135.


5) 08 квітня 2022р. 

Сон. Біологічні ритми.  

Індивідуальні й психофізіологічні особливості та формування особистості.         Пройти тест

Вплив токсичних речовин на нервову систему й поведінку людини.   Опрацювати §50, §51, §52.

Узагальнення знань з теми.
Перевірити свої знання


4) 01 квітня 2022року

Тема:Мова. Навчання та память. Набута поведінка людини. Мислення та свідомість

Переглянути відео:

Опрацювати параграфи 48,49. Відповісти на питання тесту.
Відповідь сфотографувати та надіслати.


3) 25 березня 2022р

Тема:Процеси вищої нервової діяльності. Рефлекси та інстинкти.

Переглянути відео:

Опрацювати параграфи 46, 47. Відповісти на питання у зошиті з друкованою основою з відповідної теми.


2)18 березня 2022рік 

Тема. Порушення роботи сенсорних систем.

Ознайомитись з матеріалом:

Опрацювати параграф 45. Виконати заключну самостійну роботу з теми "Сенсорні системи" у друкованому зошиті.Виконані завдання фотографувати та відправляти вайбером.

1) 25 лютого 2022рік

Тема. Сенсорні системи людини.Зорова сенсорна система. Будова ока.   

Переглянути відео: 




 Завдання: відповісти на питання у зошиті до відповідної теми. Опрацювати параграф 39-41.

Тема:Сенсорна система слуху. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.

Переглянути відео:Сенсорна система слуху. Виконати завдання  з відео у робочому зошиті з біології.


Переглянути відео: Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.

Опрацювати параграфи 42-43. Дати відповіді на питання самостійної роботи у друкованому зошиті.

Тема: Сенсорні системи нюху та смаку.
Пропоную переглянути відео:  Сенсорні системи нюху та смаку. 
  Опрацювати параграф  44. Відповісти на питання після параграфа у зошиті.
Виконані завдання відправляти вайбером.


Немає коментарів:

Дописати коментар